Stateczniki pionowe to kolejny "pokręcony" element. Poszycie to równocześnie element przykrywający wnęki podwozia głównego .
Postanowiłem uprościć sobie klejenie i odciąłem kawałek części 21bP,L w białym miejscu .
Na zdjęciu po lewej widać gdzie. Na środku jeszcze cała część.
Szkielet stateczników ustalałem za pomocą szablonu S1. Jest to niezwykle ważne bo szkielet przylega do wygiętej lekko krawędzi poszycia z kadłubem i w miejscu gdzie wklejamy stery.
Stateczniki przykleiłem na BCG. Następnie przy pomocy szablonu K1 ustaliłem kąt rozwarcia i całą krawędź wewnętrzną zalałem rzadkim Cjanopanem ME.
Cała operacja klejenia stateczników z sterami, antenami i poszyciem wnęk trwała ponad 30h. Delikatne elementy anten dokleję na końcu budowy...
183h.
Postanowiłem uprościć sobie klejenie i odciąłem kawałek części 21bP,L w białym miejscu .
Na zdjęciu po lewej widać gdzie. Na środku jeszcze cała część.
Szkielet stateczników ustalałem za pomocą szablonu S1. Jest to niezwykle ważne bo szkielet przylega do wygiętej lekko krawędzi poszycia z kadłubem i w miejscu gdzie wklejamy stery.
Stateczniki przykleiłem na BCG. Następnie przy pomocy szablonu K1 ustaliłem kąt rozwarcia i całą krawędź wewnętrzną zalałem rzadkim Cjanopanem ME.
Cała operacja klejenia stateczników z sterami, antenami i poszyciem wnęk trwała ponad 30h. Delikatne elementy anten dokleję na końcu budowy...
183h.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz