sobota, 24 listopada 2012

Brewster "Buffalo" Mk.1 Kartonowa Kolekcja 1:33 Relacja z budowy

Dokleiłem dwa segmenty z kabiną i nie jestem do końca zadowolony bo nie zgrało się na łączeniu znaków i lekko musiałem podcinać ostatni segment. Oba segmenty podkleiłem na BCG dodatkowym kartonem 180g z bloku technicznego i taki jeszcze mokry lekko kształtowałem wyoblając szczególnie mocniej dolne powierzchnie. Nie podchodzi mi zbytnio popularne w zamierzchłych czasach  łączenie na dwie wręgi... 
Na krawędzie burt kabiny dodałem wzdłużnice z pasków kartonu 0,5.

Wyposażenie kabiny zostawiłem na później, natomiast wzmocniłem kartonem 1mm podłogę, ścianę za fotelem pilota i tył kabiny.
Fragment oszklenia zrobiłem z delikatnym marginesem żeby ukryć łączenie pod doklejoną później ramą.
Wydaje mi się że ten element mógłby być zaprojektowany oddzielnie.

 Lekko uciekł mi na dolnym łączeniu segment ostatni w prawo. BCG dosyć mocno deformuje karton i wyoblanie  też swoje robi. Dodatkowo wygniatane linie i nity dokładają swoje. Chyba poprzestanę w przyszłości na wygniataniu jedynie linii. Zmęczyły mnie te dwa segmenty i ...ja je :mrgreen:.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz