niedziela, 12 maja 2013

(Relacja) MiG-29A Military Model 1-2/2012

Z powodów "wiosennych " trochę zwolniłem z postępami przy budowie.  Wykonałem osłonę przednią tablicy,  wskaźnik przezierny Hud i dodatkowe instrumenty charakterystyczne dla polskich Migów m.innymi pulpit sterowania GPS Trimble 2101 AP.
 Przewody do urządzeń wykonałem z drutu cynowego owiniętego chusteczką higieniczną "zmoczoną" w BCG.
 Przyznam się że pomimo sporej ilości zdjęć kabiny ten element jest najsłabiej obfotografowany...
 W instrukcji jest sugestia użycia foli w kolorze bursztynowym -szablon S6 ( przednia szybka w HUD). Jednak na zdjęciach nie zauważyłem tego. Wydaje mi się że powinno się zakleić taką folią krążek cz.41b na dnie HUD. Tak też zrobiłem . Wykonałem go z folii wykorzystywanej na pokrycie modeli RC . Ona nie ma mocnego kleju ale na BCG trzyma wystarczająco .
251h

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz