wtorek, 19 marca 2013

(Relacja) MiG-29A Military Model 1-2/2012

Im bardziej pochłania mnie praca przy tym "czymś" tym bardziej nabieram pokory i respektu.  Są w nim miejsca szczególnie trudne gdzie klei się te warstwowe wręgi. Przesunięcie ich względem siebie o dziesiąte milimetra może doprowadzić do różnych nieszczęść w przyszłości. Mam obawy czy dobrze zgrałem wręgę W3k,l,m. Mam nadzieję że jakaś niewielka tolerancja istnieje.

Trochę dziwnym miejscem jest łączenie wręgi W1l z W1 wygląda jakby było niedopasowane, na renderze również tak pokazuje więc wkleiłem...Wrędze W2g brakuje ząbków zachodzących na W1. Po za tym szkielet klei się całkiem dobrze. 
 Do klejenia szkieletu używam Cjanopan ME. Jedynie szeroką podłużnicę W4i pomiędzy silnikami wkleiłem na Butapren.



 Mam nadzieję że wydawnictwo już planuje, projektuje na podobnym poziomie Su-27... w większym nakładzie za niższą cenę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz