niedziela, 31 marca 2013

(Relacja) MiG-29A Military Model 1-2/2012

Już na etapie oglądania wycinanki przed rozpoczęciem budowy zwróciłem uwagę na prawie niewidoczne górne klapki wlotów do silników. Szkoda że nie zastosowano czarnej farby przynajmniej takiej jak na oznaczeniach nr.części. Postanowiłem wyciąć te klapki , podkleić czarnym kartonem i te ruchome wyróżnić mikro-szczelinami. Dodatkowo wykonałem otwory na siatki za tymi klapkami.
 Siatki wykonam z malowanego filtra do farb lakierniczych. Przykleiłem je Butaprenem.
 Przed przyklejeniem tego elementu poszycia bardzo dużo czasu poświęciłem na kształtowanie i dopasowanie tej sklejki .Elemnet podczas klejenia musi przylegać na całej górnej powierzchni do szkieletu z dwóch stron żeby pasował do sąsiada. A jest pogmat..wyginany cholernie.
 Ale pasuje

 Na dolnych krawędziach przy luku przedniego podwozia krawędź nie doszła do burt luku na około 0,2mm.Jednak nie rzuca się to bardzo. Retusz powinien to zamaskować.Możliwe ze to przez użycie BCG karton lekko się skurczył.
 Przygotowanie i wielokrotne przymierzanie(zasada trzy razy przymierz raz sklej to za mało w tym przypadku... ;D) i przyklejenie zajęło mi 5h.
83h
ps. Wykonam  model z otwartymi głównymi i zamkniętymi górnymi wlotami i otwartą kabiną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz