środa, 3 kwietnia 2013

(Relacja) MiG-29A Military Model 1-2/2012

Oklejam dalej ten "okrętowy" szkielet. W miejscu kabiny trzeba się sporo nagimnastykować żeby to jako tako spasować. Nie jestem do końca zadowolony . Postanowiłem jak najwięcej elementów poszycia skleić razem i całość przymocować do szkieletu.
Naciąłem  i ukształtowałem wszystkie otwory komory działka, i otwory z siateczkami na dole.
 Następnie całość po wielokrotnym przymierzaniu i niewielkich korektach krawędzi papierem ściernym 600, przykleiłem na Butapren do  szkieletu. Krawędzie i brzegi przymocowałem na BCG.Niestety trochę ucierpiały podczas klejenia i pasowania niektóre żeberka żaluzji działka...



 Mam nadzieję że najtrudniejszy etap budowy mam za sobą...nadzieja matką... :razz:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz