sobota, 6 kwietnia 2013

MiG-29A Military Model 1-2/2012

Wkleiłem kanały dolotowe powietrza do silników.  Jak pisałem poprzednio nie są zrobione w oryginale jako proste rurki . W modelu projektant starał się odtworzyć całą zawiłość tych tuneli. Przez to klejenie tej konstrukcji jest pracochłonne i trudne. W tym miejscu trochę odejdę od zaleceń instrukcji i nie zamontuję całości. Dużym ułatwieniem jest wycięcie otworów wręg już na etapie montażu szkieletu odcinając kontur otworów całkiem. Po szlifowaniu powstanie luz i da się  to łatwiej zamocować . Kanały zamocuję trochę inaczej niż zaleca instrukcja
Przed wklejeniem wykonałem niewielką korektę małych wręg 15e P,L . Jakoś trudno mi było dopasować to razem wręga rozerwała mi lekko nawet krawędź 16h podczas przymierzania. 

Całość w dwóch częściach wsunąłem ruchem posuwisto-obrotowym na sucho i punktowo kleiłem Cjanopanem.

 Części przednie są do klejenia na styk. Instrukcja zaleca je wkleić razem z resztą  kanałów. Już na tym etapie wykonuje się klapy regulujące dopływ powietrza z fajnymi oczami orła.
Te i inne  ozdobne elementy Mig z nr. 115 otrzymał podczas pełnienia misji "Air Policing"- patroli w przestrzeni państw Bałtyckich Nato.
 Na razie nasunąłem przody na sucho. Skleję je razem z poszyciem przodu wlotów i dopiero wtedy dokleję do kadłuba.
 Tu najlepiej widać jak pokręcone w osi jest to "ustrojstwo". Dokleiłem poszycie pomiędzy silnikami.
 112h

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz