środa, 10 kwietnia 2013

(Relacja) MiG-29A Military Model 1-2/2012

Kolejny etap to wypełnianie wnętrza wnęk podwozia głównego, a raczej wklejanie małych  żeberek na styk.
Ciekawym elementem jest wlew paliwa, zasłonięty będzie niestety do połowy poszyciem gondol silnikowych. Przewody wykonałem z miękkiego kabla z izolacją.
 Dużym szpikulcem "rozwierciłem" w boku wnęki dwa otwory. I wsadziłem w nie  trochę  dłuższe pomalowane akrylami Vallejo   przewody. Taki sposób pozwolił na łatwe dopasowanie do reszty.
 Niestety nie wszystkie części  zostały ponumerowane na renderach instrukcji.
 Z rozpędu wyretuszowałem niepotrzebnie niektóre krawędzie do których przykleję poszycie...

 W czasie przyklejania drobnicy miałem  problem, bo nie ma gdzie złapać modelu podczas doklejania czy przymierzania. Zapominam że z drugiej strony przyklejona drobnica wystaje i kilka razy odłamałem te odstające wręgi niechcący palcem. Co będzie pod koniec budowy nie wiem. Patrzę na te wszystkie antenki malutkie wloty itp i...
Chyba wykonam przewody w wnękach... ale roboty z tym będzie zehoho.
141h.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz