poniedziałek, 15 kwietnia 2013

(Relacja) MiG-29A Military Model 1-2/2012

 Stateczniki pionowe to kolejny "pokręcony" element. Poszycie to równocześnie element przykrywający wnęki podwozia głównego .
Postanowiłem uprościć sobie klejenie i odciąłem kawałek części 21bP,L w białym miejscu .
Na zdjęciu po lewej widać gdzie. Na środku jeszcze cała część.

 Szkielet stateczników ustalałem za pomocą szablonu S1. Jest to niezwykle ważne bo szkielet przylega do wygiętej lekko krawędzi poszycia  z kadłubem i w miejscu gdzie wklejamy stery.
 Stateczniki przykleiłem na BCG. Następnie przy pomocy szablonu K1 ustaliłem kąt rozwarcia i całą krawędź wewnętrzną zalałem rzadkim Cjanopanem ME.





 Cała operacja klejenia stateczników z sterami, antenami i poszyciem wnęk trwała ponad 30h. Delikatne elementy anten dokleję na końcu budowy...
183h.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz